duminică, 24 ianuarie 2010

Ce-nseamna sa fii...la moda?

Fashion. Foto-fashion. Hair foto-fashion...

Cred ca orice barbat din lumea asta si-ar dori ca, chiar si pentru o singura zi macar, sa faca parte din echipa aceea numeroasa, compusa din hair-stylist, make-up artist, asistenti si fotograf pe de-o parte si multe fete frumoase, imbracate cat mai sumar, de cealalta parte. Iar el sa fie fotograful...

Ei bine, la sfarsitul anului 2oo9, prin intermediul lui Emilian-Patriciu BODIU am avut norocul sa cunosc o astfel de echipa, tanara si ambitioasa, care s-a aratat dispusa sa ma coopteze pentru un proiect care, sunt absolut convins, imi va marca intreaga viata/cariera. Echipa se numeste "Dany'Studio" iar eu pe loc am si spus DA, nu puteam lasa ca acel vis frumos sa se destrame...

Asadar, timp de doua zile am lucrat cu totii cot la cot, intr-un adevarat efort de grup. Cu inerentele stangacii, dar si cu momente vesele, cu mici neajunsuri privind luminile si locatia, dar si cu adevarate bucurii cand intreaga echipa studia febrila rezultatele unui cadru foarte reusit. Asa s-a desfasurat acest adevarat “maraton foto-fashion”. Cand vezi cum toata lumea se implica in egala masura intr-un astfel de proiect nu-ti ramane decat sa uiti pur si simplu de foame si de sete!

Referitor la cuvantul magic "post-procesare", vreau sa fac urmatoarele precizari. Principiul dupa care eu ma ghidez este simplu: aparatura performanta / inspiratie in timpul sedintei foto / rabdare, transpiratie si multa inspiratie in timpul post-procesarii. Nu, prin post-procesare nu doresc sa schimb look-ul unui model, niciodata nu mi-am propus asa ceva! Pentru Dumnezeu, eu vreau doar sa scot in evidenta si sa pun in valoare tot ce are el mai frumos. Punct.

Pareri de rau dupa o astfel de experienta? Da, dar doar una singura: n-a "cazut" de tot sutienul nici uneia dintre frumoasele modele...

In incheiere vreau sa urez sanatate si putere de munca intregii echipe "Dany'Studio". Tineti-o tot asa! Ma voi intoarce cu cea mai mare bucurie la astfel de proiecte/provocari.

Cu stima, Ovidiu GROVU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu