duminică, 24 ianuarie 2010

COSMIN





3 comentarii:

  1. O fapta, e povestita in cuvinte ... o poza e cu descrisa prin admiratie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place cum am iesit in poze ... mai spun unii ca pot sa merg la casting pentru rolul de Terminator din viitoarea serie :)) Sa-i cred ? ...
    A fost o experienta frumoasa in viata mea... cu mare drag experimentez si altceva in viitoarele ocazii, pt salonul Dany'Studio.

    RăspundețiȘtergere
  3. Legat de domeniul foto, nu prea am cuvinte tehnice...
    Vorbesc acum din unghiul privitorului dar ma straduiesc putin sa descriu in mare unele sedintele foto la care am asistat, cand fotograful da tot ce e mai bun sa surprinda cadre spectaculoase si lumini de neimaginat, pentru o poza la care a visat de foarte mult timp... Obosind cu fiecare apasare de buton sau schimbare de pozitie, totusi parca e la prima poza. De ce ?... Pentru ca intr-un final, din cele cateva sute de poze efectuate, printr-o alegere deloc usoara sa desemneze "vedeta" sau sa faca "clasamentul". Adica, s-a muncit 12-14 ore pentru 1,2 sau 3 poze... E greu de crezut dar asta e adevarul. Poate de aceea,candva,cineva spunea: "O poza face cat o mie de cuvinte" ... as mai adauga eu: "O poza face o lunga poveste"
    Rodul muncii sale il poate observa doar in ochii privitorului care e atent la orice detaliu, din acea parte de lume, numita POZA REUSITA !

    Nu vreau sa laud pe nimeni dar trebuie sa apreciez oamenii si lucrurile care merita.
    Felicitari Ovidiu Grovu... multa bafta !

    RăspundețiȘtergere