miercuri, 27 ianuarie 2010

"4. Emotii..."

"In spatele fiecarei fotografii sta, de fapt, o emotie. Sau mai multe..."

Asa suna "reclama" la proiectul acesta, proiect pe care-l coceam de-o buna bucata de vreme.
Asadar, azi 27 Ian. 2010 l-am urnit.
Haideti sa ridicam valul si sa explic in cateva cuvinte despre ce-i vorba. Dupa cum ii spune si titlul intentia mea este clara: vreau sa surprind fiecare participant la acest proiect in 4 (patru) situatii distincte, care sa genereze 4 emotii. Am ales pentru aceasta doua "perechi" de emotii: BUCURIE/TRISTETE si FURIE/EXTAZ.
Bun-bun, pan-acum nimic deosebit. Asa-i. Ceea ce vreau eu sa-l faca intr-adevar incitant este ca fiecare "scena" trebuie sa fie astfel gandita incat privitorul sa realizeze ce anume provoaca acea emotie. Deci, daca cineva rade, e clar, e BUCURIE. Iar daca cineva va da cu pumnu-n geam, va da de FURIE, e clar.
Dar eu nu numai asta vreau, eu vreau sa reiasa cat mai bine ce anume ii provoaca aceasta bucurie/furie. Sau, ma rog, sa-i fie "servite" privitorului suficiente indicii astfel incat sa poata deduce treaba asta. Si bineinteles pentru fiecare emotie/persoana altceva. Hm... frumos... zic eu...
Iar toate aceste ipostaze sa se concretizeze-ntr-o expozitie si albume pe care le vom tine minte toata viata.
Dupa prima-ntalnire pot sa ma declar pe deplin multumit. S-au asternut deja cateva idei bestiale. Oah, de-abia astept sa-ncepem sa ne stoarcem creierii cu "regia". Iar apoi sa te tii, ajungem si la ...fotografii.

Daca mai sunt doritori, lista este inca deschisa, indiferent de varsta, sex, religie sau nationalitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu