sâmbătă, 6 februarie 2010

CONGO - "ForeverGreenCountry_02"

Anul 2oo7 a fost anul in care mi-am cumparat prima camera foto, dar aceasta nu cred ca era suficient daca nu coincidea si cu misiunea la care-am participat. Intre martie 2oo7 si februarie 2oo8 am fost observator militar in misiunea "MONUC" din CONGO.
Petrecandu-mi aproape-un an de zile pe malul lacului Tanganika, printre multe alte "nemaivazute" de-acolo, in mintea mea a incoltit si s-a dezvoltat aceasta idee: este aproape incredibil de cata verdeata poti avea parte tocmai acolo, in inima Africii, chiar sub Ecuator! Intrucat 9 luni pe an ploua-n fiecare zi (chiar daca nu foarte mult, poate doar o juma' de ora, dar ploua zilnic, obligatoriu) va puteti da singuri seama ce conditii proprii pentru o vegetatie luxurianta exista. Ei bine, de-aici s-a nascut acest adevarat motto al meu de-a lungul misiunii: "forever green country".
Cum ti-e si viata asta! Unde nu mi-ar da Domnul sansa de-a merge acolo, cu ochii, mintea si sculele de-acum...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu